Menu
  • En-Lt
Didžiausia pasaulyje lauko reklamos grupė „JCDecaux" išrinko geriausią vasario mėnesio inovatyvią kampaniją. Ja paskelbta naujo „Telia Lietuva" prekės ženklo pristatymas Lietuvoje. 

Telia Lietuva", komunikacijos planavimo agentūros „OMD", kūrybos agentūra „Milk" ir „JCDecaux Lietuva" kurta lauko reklama „Daugiau gyvenimo" tapo pasauline laimėtoja, nurungusi virš 70 kitų šalių kampanijų.

Kampanija „Daugiau gyvenimo" išsiskyrė savo interaktyvumu - žmonės, laukdami transporto paviljonuose, „bluetooth" ryšio pagalba galėjo klausytis ir šokti pagal savo mėgstamą muziką kartu su judančiu ir spalvas keičiančiu „Telia" logotipu.

„Inovacija lauko reklamoje šiandien pirmiausiai reiškia žiūrovo įtraukimą, galimybę kažką smagaus nuveikti čia ir dabar. Reklama sparčiai keičiasi, todėl mes ieškome įdomių ir netradicinių lauko reklamos sprendimų. Džiaugiamės, jog kartu su partneriais vis atrandame būdų, kaip sudominti ir nustebinti," - sako „JCDecaux Lietuva" vadovė Žaneta Fomova.

Anot „Telia Lietuva" kampanijų specialistės Agnės Laskauskaitės, ši inovacija padėjo atskleisti „Telia Lietuva" šūkį ir leido parodyti, kaip atrodytų standartinės reklaminės priemonės, gali tapti interaktyvios ir inovatyvios, kaip ir pats „Telia" prekinis ženklas. „Įdomu, kai priėjęs gali paleisti savo mėgstamą muziką visiems, o stotelės tampa žymiai gyvesnės. Tai itin džiugino laukiančius viešojo transporto".

Pasak „OMD Lietuva" vadovo Dariaus Griciaus, suprantama, kad norint užkariauti vartotojų širdis, nebepakana jiems parodyti „dar vieną gražią reklamą": „Žmonės nori būti sudominti, patirti kažką naujo ir netikėto - ir reklama yra viena iš priemonių, kuriomis įmonės tai gali padaryti. Smagu, kad mūsų darbas buvo pastebėtas ir įvertintas pasauliniu mastu - viename iš didžiausių pasaulinių reklamos tinklų „JCDecaux". Tai dar kartą patvirtina, kad Lietuvoje turime daug talentingų žmonių, gebančių kurti ir įgyvendinti aukščiausio lygio projektus."

Pagrindinėse Vilniaus ir Klaipėdos viešojo transporto stotelėse vasario mėnesį veikė po tris interaktyvias stoteles. Iš viso užfiksuota virš vieno milijono kontaktų, išklausyta daugiau nei 110 valandų muzikos.

Visos šalys, kuriose veikia „JCDecaux", kas mėnesį dalyvauja geriausios inovacijos konkurse. Balsuoja visame pasaulyje dirbantys įmonės darbuotojai, tačiau už savo šalies inovaciją balsuoti negalima. Šį kartą Lietuva laimėjo net prieš tokias tradiciškai stiprias šalis konkurentes kaip Australija ar Kinija.

Published in Lietuvos, Tarptautinės