Menu
  • En-Lt
Vilniaus gatvėse pasirodė 19 skaitmeninių ekranų su besikeičiančia ir į aplinka reaguojančia reklama, kuriuose informacija pateikiama realiuoju laiku. Tokios pat vitrinos įdiegtos Londone, Amsterdame ir Berlyne, analogiška technologija kitame reklamos formate naudojama ir Taline.
 

„JCDecaux Dynamic“ turinio valdymo programa leidžia iš anksto priderinti reklamos rodomą turinį ne tik pagal dieną ar laiką, bet net pagal orus, pavyzdžiui, lyjant lietui galima rodyti  skėčių reklamą, o šviečiant saulei – kremą nuo saulės. Naujoji technologija geba apjungti reklamą su socialiniais tinklais ir gyvai transliuoti klientų duomenis. Pavyzdžiui, galima stebėti loterijos prizo didėjimą arba kiek akcijos bilietų liko skrydyje.

„JCDecaux Lietuva” vadovė Žaneta Fomova teigia, kad Lietuvos reklamos rinka yra dinamiška ir konkurencinga, o klientai nuolat ieško naujų galimybių iškomunikuoti savo žinutės. „Reaguodami į tokius klientų poreikius, siūlome realiu laiku į aplinką reaguojantį sprendimą, leidžiantį kurti įsimintinas ir inovatyvias reklamos kampanijas”, - pasakoja Ž.Fomova. 


„JCDecaux Lietuva” globaliame „JCDecaux” tinkle per pastaruosius 2 metus jau yra laimėjusi keturis apdovanojimus už kūrybiškiausias reklamos kampanijas.
 

Published in Lietuvos