Šį dirbinio intelekto įrankį sukūrė „JCDecaux“ duomenų tyrimų komanda bendradarbiaudama su Oksfordo universitetu. Giluminio mokymosi modeliu paremtas įrankis nuskenuodamas klasikinį lauko reklamos maketą arba lauko reklamai skirtą videoklipą identifikuoja, kurios vietos bus labiausiai pastebimos mieste judančių žmonių.

Pasak „Publicis Media“ tyrimo, net 65% žmonių turi vizualinę atmintį, todėl galvojant, kaip jų dėmesį patraukti gatvėje prekės ženklams svarbu įsivertinti savo kūrybines idėjas. Nors daugelis žino esmines dešimt efektyvios lauko reklamos taisyklių, tačiau norint įsivertinti maketą, kaip jį supras žmonės daromi įvairūs tyrimai imlūs laikui. „Creative Heatmap“ įrankis šį procesą palengvina, o maketų vertinimo procesas tampa spartesnis.

Programa paremta gilaus mokymosi modeliu, kuris yra treniruojamas taip, kad skirtingiems subjektams iš skirtingų šalių būtų suteikiama kuo daugiau vaizdų. „Creative Heatmap“ sprendimas buvo treniruojamas su skirtingomis kultūromis bei pavyzdžiais, todėl gali būti naudojamas įvairiose šalyse. 
„Mes nuolat edukuojame rinką ir galvojame, kaip padėti prekės ženklams siekti geresnių rezultatų. Lauko reklama kaip medija padeda pasiekti kontaktus, tačiau reklamos maketas turi užtikrinti, kad žinutė būtų pastebėta ir suprasta. Taigi prekės ženklai turi ypatingai pagalvoti apie tai, kas veiks pasirinktame kanale. Todėl „Creative Heatmap“ įrankis bus naudingas pasitelkiant kampanijose A/B testavimo metodą, kuris leis daryti išvadas optimizuojant savo kūrybinius sprendimus“, – sako „JCDecaux Lietuva“ vadovė Žaneta Fomova.

Įrankis išsiskiria ir tuo, kad taip pat gali įvertinti videoformato lauko reklamas. Ši metodologija atsižvelgia į šio formato specifiškumą, į kintančius kadrus. „Creative Heatmap“ technologijos giluminio mokymosi modelis naudoja skirtingas architektūras, tarp jų yra pasikartojantis neuronų tinklas, kuriame atsižvelgiama į kintančius vaizdus prieš ir po. 

Pasak Ž.Fomovos prekės ženklams šiemet ypatingai svarbus buvimas realiame pasaulyje, miesto kontekste, kur vyksta kasdieninis gyvenimas.  Kompanijos „Lumen“ Didžioje Britanijoje atliktas tyrimas parodė, kad skaitmeninė lauko reklama gali būti naudojama kaip pirmasis, viešasis, prekinį ženklą stiprinantis ekranas. Kartu komunikuojant tokią pat žinutę privačiame, asmeniniame ekrane – mobiliam telefone, planšetėje ar kompiuteryje, spontaninis prekinio ženklo žinomumas tampa 133 proc. didesnis, lyginant jį su komunikacija vien tik asmeniniame ekrane. Tačiau tai, kas veikia asmeniniame ekrane nebūtinai bus efektinga viešajame lauko ekrane, todėl „Creative Heatmap“ įrankis prekių ženklams padės įsivertinti, kuris kūrybinis sprendimas efektyviau perteiktų jų mintį ir tikslą.