Menu
  • En-Lt
Didžiausia pasaulyje lauko reklamos grupė „JCDecaux paskelbė, kad geriausias inovatyvus lauko reklamos sprendimas lapkritį buvo įgyvendintas Lietuvoje. Apdovanojimas atiteko Šiaulių banko kampanijai, kuri pasitelkusi lauko reklamos inovaciją kvietė paremti po gaisro nukentėjusį Alytaus miestą.

„Nelaimė sukrėtė ne tik Alytų, bet ir visą Lietuvą. Siekdami būti arčiau bendruomenių, norėjome ne tik tiesiogiai prisidėti prie padarinių likvidavimo, bet ir sutelkti neabejingus piliečius, kad jie galėtų bent simboliškai palaikyti alytiškius. Kiekvienas paaukotas euras nukeliavo tiesiai į Alytaus miesto savivaldybės administracijos paramos sąskaitą“, – apie inovatyvų paramos sprendimą pasakojo Šiaulių banko rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius Paulius Pocius.

Lapkritį bankas inicijavo papildomą lėšų rinkimą ekologinės nelaimės padariniams šalinti. Vilniuje, V.Kudirkos aikštėje, iškilo kolona su įrengtu kortelių skaitytuvu. Bekontakte mokėjimo kortele kiekvienas miestietis galėjo paaukoti 1 eurą nuo gaisro nukentėjusiai Alytaus bendruomenei, kuri susidūrė su didelio masto nelaime.

Paprastai lauko reklamos inovacijos pirmiausia siekia efektingai atkreipti žiūrovo dėmesį, tačiau šis kūrybiškas sprendimas parodė, kad auditorijos įtraukimas gali būti labai prasmingas ir socialiai atsakingas. Džiaugiamės, kad kartu su partneriais atrandame kūrybiškų sprendimų, kurie ne tik padeda kurti prekės ženklo vertę, bet ir skatina geras iniciatyvas," – sako „JCDecaux Lietuva vadovė Žaneta Fomova.

Šiaulių banko kartu su agentūra „TRUTH.“, „EPS LT“, „Nets“ ir „JCDecaux Lietuva“ sukurta lauko reklama inovacijų apdovanojimą laimėjo nurungusi per 80 kitų šalių kampanijų. Inovatyvią idėją sukūrusios agentūros „TRUTH.“ kūrybos vadovas Mantas Velykis mano, kad toks sprendimas turėtų paskatinti ir kitus prekės ženklus pagalvoti apie netradicinį vartotojų  įtraukimą.

 „Vis dažniau kalbame apie tai, kad prekės ženklai turi reaguoti į tai, kas vyksta aplink. Manau, kad šis sprendimas gerokai pakėlė kartelę ir kitiems, todėl tikimės, kad greit pamatysime dar daugiau panašių ir vis naujai vartotojus įtraukiančių sprendimų," – teigia M.Velykis.

Visos šalys, kuriose veikia „JCDecaux", kas mėnesį dalyvauja geriausios inovacijos konkurse. Balsuoja visame pasaulyje dirbantys įmonės darbuotojai, tačiau už savo šalies inovaciją balsuoti negali. Tai jau ne pirmas kartas, kai Lietuvoje įgyvendinami inovatyvūs sprendimai laimi šiuose globaliuose „JCDecaux“ apdovanojimuose ir nurungia konkurentus iš tokių šalių kaip Prancūzija, Vokietija, Kinija ar Australija.
 

Published in Lietuvos, Tarptautinės