Menu Kontaktai

Birželio 1 d., trečiadienį, 11.00 val. kviečiame Jus į trumpą online pristatymą apie skaitmeninių lauko ekranų auditorijos duomenis ir ateitį be slapukų.

Stebėdami pastarųjų metų duomenis matome, kad prekių ženklai jaučia, koks yra svarbus buvimas realiame pasaulyje ir jie vis daugiau investuoja į lauko reklamos kanalus.

Pusryčių metu priminsime apie Digital lauko reklamos auditorijos matavimus, pasidalinsime informacija, kaip jie kinta ir kaip galima išnaudoti kontekstą bei atsakysime į jūsų klausimus.

„JCDecaux Lietuva“ kartu su Danijos kompanija „AllUnite“ 2021 m. vasarą Vilniuje įdiegė naują sprendimą, kuris leidžia turėti aktualius duomenis. 

Skaitmeniniuose lauko reklamos ekranuose integruoti mobiliųjų įrenginių bevielio ryšio (Wi-Fi) jutikliai padeda stebėti prekių ženklams nuasmenintus miesto srautus.

Pristatymo trukmė apie 40 min.

Jei norite sudalyvauti, užsiregistruokite žemiau pateiktoje formoje iki gegužės 30 d. imtinai. Jei nepavyksta užsiregistruoti – apie savo dalyvavimą praneškite, atsakydami į gautą kvietimą

Prieš renginį, nurodytu paštu bus išsiųsta „Microsoft Teams” nuoroda.

Registracija: Digital lauko reklamos matavimai

 
1 Start 2 Complete

* Būtina užpildyti