Šį dirbinio intelekto įrankį sukūrė „JCDecaux“ duomenų tyrimų komanda bendradarbiaudama su Oksfordo universitetu. Giluminio mokymosi modeliu paremtas įrankis nuskenuodamas klasikinį lauko reklamos maketą arba lauko reklamai skirtą videoklipą identifikuoja, kurios vietos bus labiausiai pastebimos mieste judančių žmonių.
Pasak „Publicis Media“ tyrimo, net 65% žmonių turi vizualinę atmintį, todėl galvojant, kaip jų dėmesį patraukti gatvėje prekės ženklams svarbu įsivertinti savo kūrybines idėjas. Nors daugelis žino esmines dešimt efektyvios lauko reklamos taisyklių, tačiau norint įsivertinti maketą, kaip jį supras žmonės daromi įvairūs tyrimai imlūs laikui. „Creative Heatmap“ įrankis šį procesą palengvina, o maketų vertinimo procesas tampa spartesnis.