Nuo 2024 metų lauko reklamos nauda Lietuvoje tapo dar labiau pamatuojama dėka „Outdoor Impact 2.0“
1. Matavimas

2. Poveikis
Lauko reklama išsiskiria iš kitų reklamos kanalų tuo, jog ji negali būti išjungta. Vis daugiau laiko žmonės praleidžia lauke, tad tikslinių grupių auditorijos nuolatos auga. Viešas pasiekiamumas ir įtaka sukuria prekinių ženklų žinomumą.

3. Veiksmas
Vartotojams praleidžiant vis daugiau laiko lauke, lauko reklama tampa vis aktualesnė. Moksliniai tyrimai rodo, kad žmonių aktyvi mąstysena leidžia pasąmonėje fiksuoti ir įsiminti vaizdus. Tai reiškia, kad žmonės yra labiau linkę atkreipti dėmesį į naujas, įdomias reklamas.

4. Aktualumas
Lauko reklamos klientai gali naudotis pažangiausiais įrankiais. Išsamiais duomenimis paremtos analizės, galimybė geografiškai išdėstyti tinklą pagal norimas pasiekti auditorijas bei „Outdoor Impact 2.0“ auditorijų matavimo įrankis. Visa tai leidžia visiškai nauju lygiu planuoti lauko reklamos kampanijas.

5. Kūrybiškumas
Reklama lauke puikiai suderinama su atkreipiančiais dėmesį ir įsimenamais kūrybiniais sprendimais. Skirtingai nuo kitų media kanalų, lauko reklama nėra apribota, tad panaudojant įvairius techninius sprendimus kūrybiška reklama leidžia klientams išsiskirti iš kitų.
