Menu
  • En-Lt

1. Tikslai

  • Kampanijos reklamos kanalų priemonių pasiskirstymas ir lauko reklamos vaidmuo

  • Ar siekiate ilgalaikių ar trumpalaikių rezultatų?

  • Pasirinkti KPI, kurie turėjo būti pasiekti norint įrodyti, kad kampanija buvo sėkminga

  • Kokių bendrai pasiekiamumo ir dažnio rezultatų tikimasi

2. Auditorija

  • Jūsų tikslinės grupės nurodymas padeda mums parinkti tinkamiausio formato ar jų derinių statinius
  • Remdamiesi „Outdoor Impact“ ir savivaldybių duomenimis mes parenkame efektyviausią kampanijos kiekį
  • ​Taip pat prognozuojame, kurie statinių formatai ar jų deriniai geriausiai pasieks norimą auditoriją

3. Planavimas

  • Žinodami Jūsų kampanijos žinutę mes efektyviai parenkame vietas atsižvelgdami į tai
  • Platus geografinis pasiskirstymas (1.300 plokštumų Lietuvoje) mums leidžia prisitaikyti prie Jūsų poreikių
  • Turime iš anksto parengtus konkrečias auditorijas pasiekiančius vietų tinklus (pvz., maisto pirkėjai)
Vilnius

4. Dizainas

  • Lauko reklamos maketų efektyvumo didinimui naudojame „Creative Heatmap“ programą, kurią sukūrė „JCDecaux“ duomenų tyrimų komanda bendradarbiaudama su Oksfordo universitetu
  • Vietinis komandos narys peržiūrės Jūsų maketą ir pasiūlys pakeitimus
  • Taip pat galime pristatyti šį lauko reklamos optimizavimo įrankį Jūsų kūrybos agentūrai ar marketingo skyriui

5. Kampanijos paleidimas

  • Kai Jūsų kampanija yra paleidžiama, mūsų aptarnavimo komanda nuolatos ją prižiūrės
  • Mes reaguojame į iškilusias problemas ir prireikus greitai pakeisime plakatus
  • Pasirūpinsime, jog gautumėte kelias savo kampanijos nuotraukas (ši paslauga yra teikiama už papildomą mokestį)

6. Matavimas

  • „Outdoor Impact “ programa suteikia informaciją apie tikėtinus kampanijos rezultatus prieš reklamos kampaniją
  • Tyrimai po lauko reklamos kampanijos leidžia įsivertinti, ar buvo įvykdyti kampanijos tikslai
  • Su tyrimų rezultatais sužinosite gaires ir galėsite pasilyginti su kitomis panašiomis kampanijomis

7. Peržiūrėjimas

  • Po Jūsų lauko reklamos kampanijos mes norėtume aptarti, kaip ji vyko ir sužinoti Jūsų atsiliepimus
  • Duomenis apie Jūsų kampaniją atsiųsime prieš susitikimą ar aptarsime susitikimo metu
  • Mes visuomet norime išgirsti iš Jūsų ar KPI, aptarti prieš lauko reklamos kampaniją, buvo įvykdyti

8. Grįžtamasis ryšys

Lauko reklama nuolat kinta kartu su technologinėmis galimybėmis, mokymasis iš praeitų kampanijų rezultatų yra nesibaigiantis procesas, kuris leidžia mums siekti dar efektyvesnių Jūsų ateities kampanijų!