Menu
  • En-Lt

1964-1972

Pradžia
1964

Jean‘as-Claude‘as Decaux sukūrė naują koncepciją ir lauko reklamos verslo modelį bei pirmą reklamos formatą 2 m2. JCDecaux verslo modelis pirmiausia buvo pritaikytas Lione (Prancūzija).

1971

JCDecaux įdiegė pirmuosius lauko reklamos statinius Lisabonoje. JCDecaux Portugalija tapo pirmąją dukterine bendrove, įkurta ne prancūziškai kalbančioje šalyje.

1966

Po 2 metaų JCDecaux išsiplėtė Prancūzijoje, taip pat įkūrė dukterinę bendrovę Briuselyje (Belgijoje), kur buvo pastatytas transporto laukimo paviljonų tinklas.

1967

Įmonė įkurė pirmąją centrinę būstinę Plaisire, netoli Paryžiaus. 2014 metais, po 50 metų, šioje vietoje dirbo daugiau kaip 700 darbuotojų turinčių virš 100 skirtingų profesijų.

1972-1982

Inovacijos miestams ir prekės ženklams
1972

JCDecaux atnaujino reklamos vietas pakeisdami iki tol buvusias metalo konstrukcijas į plokštes su apšvietimu. Reklama tapo labiau spalvota ir šviesi, galinti daug geriau perteikti plakatų detales.

1972

Siekiant pagražinti augantį miestą ir jo aplinką bei suteikti daugiau paslaugų miesto gyventojams, 1972 metais Paryžiuje buvo įrengti JCDecaux transporto laukimo paviljonai.

1975

JCDecaux suprojektavo ir miestams pasiūlė naujus kelrodžius kartu su transporto laukimo paviljonais bei miesto informacijos stendais. Prancūzijos valdžia paskelbė šiuos kelrodžius kaip standartinį sprendimą visoje Prancūzijoje.

1980

Pirmasis automatinis tualetas pastatytas Paryžiaus gyventojams 1980 ir 1981 metais. JCDecaux automatiniai viešieji tualetai suprojektuoti nepriekaištingai švaraūs, praktiški ir jau tuomet taupė energijos ir vandens išteklius.

1972

JCDecaux sukurė miesto informacijos skydelį. Lauko reklamos statinys vienoje pusėje pateikė miesto informaciją, o kitoje - reklaminį plakatą. Po 3 metų suformuotas naujas padalinys skirtas padėti miestams sukurti jų žemėlapius bei pagerinti komunikaciją su miestiečiais.

1973

JCDecaux pristatė septynių dienų kampanijos modelį, kuris reklamuotojams suteikė daugiau lankstumo ir kūrė didesnį poveikį jų klientams.

1976

Sukurtas naujas statinio modelis „PISA“, kuriame tiek miesto informacijos stendas, tiek reklama kabinama toje pačioje pusėje. Tuo pačiu, JCDecaux sukuria naują 8 m2 lauko reklamos formatą.

1980

JCDecaux sukurė elektroninį informacijos skydą. Miestai gali komunikuoti miestų gyventojams skirtas žinutes visą parą realiu laiku.

1982-1999

Dizainas ir verslo plėtra
1982

JCDecaux komanda suprojektavo naujo tipo „Murano“ transporto laukimo paviljonus.

1991

JCDecaux įsigijo Morris kolonas.

1994

San Franciskas buvo pirmasis miestas Amerikoje kuris pradėjo bendradarbiavimą su JCDecaux. Jame buvo įdiegti pirmieji automatiniai viešieji tualetai pritaikyti neįgaliesiems.

1998

Vienos metro buvo įdiegtas pirmasis JCDecaux grupės skaitmeninis informacinis ekranas.

1982

JCDecaux įdiegė pirmuosius lauko statinius Vokietijos mieste Hamburge 1982 metais.

1992

Seras Normanas Fosteris buvo pirmasis dizaineris dirbęs su JCDecaux projektuojant ir kuriant daugiafunkcinius lauko statinius. Vėliau, virš 50 kitų garsių dizainerių, tokių kaip: Mario Bellinis, Philippes Starckas, Jean-Michelis Wilmottes padėjo JCDecaux kurti įvairaus stiliaus statinius.

1997

Dėka bendradarbiavimo su dizianeriu Philip Cox ir jo statinių kokybės, JCDecaux laimėjo konkursą Sidnėjaus mieste. JCDecaux grupė išplėtė savo veiklą Okeanijoje.

1999-2013

Nuo vidutinioko iki Nr. 1 pasaulyje
1999

JCDecaux laimėjo pirmąją reklamos koncensiją Singapūre, kur iki tol reklama viešose vietose buvo uždrausta.

2003

Siekiant įgyvendinti miestų poreikį pagerinti žmonių mobilumą mietuose JCDecaux papildė savo paslaugų įvairovę nauja paslauga - automatine dviračių nuomos sistema. Pirmoji sistema įdiegta Vienoje, Austrijoje.

2004

JCDecaux Jugtinė Karalystė pradeda kurti netradicines lauko reklamas su ypatingai kūrybiškais elementais. 2004 metais, oficialiai susikuria JCDecaux Innovate.

2008

JCDecaux pasirašo pirmąjį kontraktą su Dubajaus Tarptautiniu oro uostu. Po to sekė kiti susitarimai tame regione ir JCDecaux Viduriniuose Rytuose išsiplėtė iki 250 darbuotojų 2014 metais.

2012

JCDecaux Lietuva Vilniaus mieste laimėjo konkursą ir pasirašė ilgalaikę sutartį dėl lauko statinių ir automatinės dviračių nuomos sistemos paslaugų teikimo.

1999

JCDecaux įsigijo Avenir, Havas Media Communication lauko komunikacijos padalinį. JCDecaux grupė pradėjo dvi naujas veiklas: didžiojo formato ir transporto reklamas.

2001

JCDecaux pradedama kotiruoti Paryžiaus vertybinių popierių biržoje. To pasekoje, Grupė įkūrė stebėtojų tarybą, vykdomąją valdybą su kasmet besikeičiančiu valdytoju Jean-Francois Decaux arba Jean-Charles Decaux.

2005

JCDecaux įsitraukia į lauko reklamos rinką Lietuvoje nupirkdama keletą vietinių įmonių ir investuodama į kokybiškų daugiafunkcinių lauko statinių plėtrą.

2011

JCDecaux būdama 56 skirtingose pasaulio šalyse tapo Nr.1 lauko reklamos įmonė pasaulyje.

2013 - iki dabar

Kuriant interaktyvumą ir pasiekiamumą
2013

Vilniaus mieste įdiegta Cyclocity automatinė 300 dviračių nuomos sistema 37 miesto vietose Ji greit tapo populiaria pagal dviračių nuomos skaičių per dieną.

2014

JCDecaux įsigijo Continental Outdoor Media. Būdama 16 valstybių, JCDecaux tampa Nr.1 lauko reklamos kompanija Afrikoje.

2014

JCDecaux įdiegė miestų ryšių paslaugų tinklus bendradarbiaudama su Vodafone, Huawei ir Alcatel-Lucent. Amsterdamas yra pirmasis miestas turintis daugiau kaip 400 transporto laukimo paviljonų aprūpintų šiomis ryšių sistemomis.

2013

Lauko reklama tapo išmatuojama media dėka Outdoor Impact tyrimo Baltijos šalių sostinėse.

2013

2013 metais JCDecaux įsigijo 85% Eumex akcijų (meksikiečių kompanija įkurta 1995 metais). Virš 500 darbuotojų padėjo sustiprinti pozicijas Čilės ir Argentinos regionuose bei įsitvirtinti 7 naujose valstybėse.

2015

Pasaulio miestuose, pradedant nuo Paryžiaus, pasirodė naujesni ir ekologiški transporto laukimo paviljonai aprūpinti saulės baterijomis, žaliais stogais, USB krovikliais. Taip pat paplito skaitmeninė reklama.