1964-1972
Pradžia1964
Jean‘as-Claude‘as Decaux sukūrė naują koncepciją ir lauko reklamos verslo modelį bei pirmą reklamos formatą 2 m2. JCDecaux verslo modelis pirmiausia buvo pritaikytas Lione (Prancūzija).
1971
JCDecaux įdiegė pirmuosius lauko reklamos statinius Lisabonoje. JCDecaux Portugalija tapo pirmąją dukterine bendrove, įkurta ne prancūziškai kalbančioje šalyje.
1966
Po 2 metaų JCDecaux išsiplėtė Prancūzijoje, taip pat įkūrė dukterinę bendrovę Briuselyje (Belgijoje), kur buvo pastatytas transporto laukimo paviljonų tinklas.
1967
Įmonė įkurė pirmąją centrinę būstinę Plaisire, netoli Paryžiaus. 2014 metais, po 50 metų, šioje vietoje dirbo daugiau kaip 700 darbuotojų turinčių virš 100 skirtingų profesijų.
1972-1982
Inovacijos miestams ir prekės ženklams1972
JCDecaux atnaujino reklamos vietas pakeisdami iki tol buvusias metalo konstrukcijas į plokštes su apšvietimu. Reklama tapo labiau spalvota ir šviesi, galinti daug geriau perteikti plakatų detales.
1972
Siekiant pagražinti augantį miestą ir jo aplinką bei suteikti daugiau paslaugų miesto gyventojams, 1972 metais Paryžiuje buvo įrengti JCDecaux transporto laukimo paviljonai.
1975
JCDecaux suprojektavo ir miestams pasiūlė naujus kelrodžius kartu su transporto laukimo paviljonais bei miesto informacijos stendais. Prancūzijos valdžia paskelbė šiuos kelrodžius kaip standartinį sprendimą visoje Prancūzijoje.
1980
Pirmasis automatinis tualetas pastatytas Paryžiaus gyventojams 1980 ir 1981 metais. JCDecaux automatiniai viešieji tualetai suprojektuoti nepriekaištingai švaraūs, praktiški ir jau tuomet taupė energijos ir vandens išteklius.
1972
JCDecaux sukurė miesto informacijos skydelį. Lauko reklamos statinys vienoje pusėje pateikė miesto informaciją, o kitoje - reklaminį plakatą. Po 3 metų suformuotas naujas padalinys skirtas padėti miestams sukurti jų žemėlapius bei pagerinti komunikaciją su miestiečiais.
1973
JCDecaux pristatė septynių dienų kampanijos modelį, kuris reklamuotojams suteikė daugiau lankstumo ir kūrė didesnį poveikį jų klientams.
1976
Sukurtas naujas statinio modelis „PISA“, kuriame tiek miesto informacijos stendas, tiek reklama kabinama toje pačioje pusėje. Tuo pačiu, JCDecaux sukuria naują 8 m2 lauko reklamos formatą.
1980
JCDecaux sukurė elektroninį informacijos skydą. Miestai gali komunikuoti miestų gyventojams skirtas žinutes visą parą realiu laiku.
1982-1999
Dizainas ir verslo plėtra1982
JCDecaux komanda suprojektavo naujo tipo „Murano“ transporto laukimo paviljonus.
1991
JCDecaux įsigijo Morris kolonas.
1994
San Franciskas buvo pirmasis miestas Amerikoje kuris pradėjo bendradarbiavimą su JCDecaux. Jame buvo įdiegti pirmieji automatiniai viešieji tualetai pritaikyti neįgaliesiems.
1998
Vienos metro buvo įdiegtas pirmasis JCDecaux grupės skaitmeninis informacinis ekranas.
1982
JCDecaux įdiegė pirmuosius lauko statinius Vokietijos mieste Hamburge 1982 metais.
1992
Seras Normanas Fosteris buvo pirmasis dizaineris dirbęs su JCDecaux projektuojant ir kuriant daugiafunkcinius lauko statinius. Vėliau, virš 50 kitų garsių dizainerių, tokių kaip: Mario Bellinis, Philippes Starckas, Jean-Michelis Wilmottes padėjo JCDecaux kurti įvairaus stiliaus statinius.
1997
Dėka bendradarbiavimo su dizianeriu Philip Cox ir jo statinių kokybės, JCDecaux laimėjo konkursą Sidnėjaus mieste. JCDecaux grupė išplėtė savo veiklą Okeanijoje.
1999-2013
Nuo vidutinioko iki Nr. 1 pasaulyje1999
JCDecaux laimėjo pirmąją reklamos koncensiją Singapūre, kur iki tol reklama viešose vietose buvo uždrausta.
2003
Siekiant įgyvendinti miestų poreikį pagerinti žmonių mobilumą mietuose JCDecaux papildė savo paslaugų įvairovę nauja paslauga - automatine dviračių nuomos sistema. Pirmoji sistema įdiegta Vienoje, Austrijoje.
2004
JCDecaux Jugtinė Karalystė pradeda kurti netradicines lauko reklamas su ypatingai kūrybiškais elementais. 2004 metais, oficialiai susikuria JCDecaux Innovate.
2008
JCDecaux pasirašo pirmąjį kontraktą su Dubajaus Tarptautiniu oro uostu. Po to sekė kiti susitarimai tame regione ir JCDecaux Viduriniuose Rytuose išsiplėtė iki 250 darbuotojų 2014 metais.
2012
JCDecaux Lietuva Vilniaus mieste laimėjo konkursą ir pasirašė ilgalaikę sutartį dėl lauko statinių ir automatinės dviračių nuomos sistemos paslaugų teikimo.
1999
JCDecaux įsigijo Avenir, Havas Media Communication lauko komunikacijos padalinį. JCDecaux grupė pradėjo dvi naujas veiklas: didžiojo formato ir transporto reklamas.
2001
JCDecaux pradedama kotiruoti Paryžiaus vertybinių popierių biržoje. To pasekoje, Grupė įkūrė stebėtojų tarybą, vykdomąją valdybą su kasmet besikeičiančiu valdytoju Jean-Francois Decaux arba Jean-Charles Decaux.
2005
JCDecaux įsitraukia į lauko reklamos rinką Lietuvoje nupirkdama keletą vietinių įmonių ir investuodama į kokybiškų daugiafunkcinių lauko statinių plėtrą.
2011
JCDecaux būdama 56 skirtingose pasaulio šalyse tapo Nr.1 lauko reklamos įmonė pasaulyje.
2013 - iki dabar
Kuriant interaktyvumą ir pasiekiamumą2013
Vilniaus mieste įdiegta Cyclocity automatinė 300 dviračių nuomos sistema 37 miesto vietose Ji greit tapo populiaria pagal dviračių nuomos skaičių per dieną.
2014
JCDecaux įsigijo Continental Outdoor Media. Būdama 16 valstybių, JCDecaux tampa Nr.1 lauko reklamos kompanija Afrikoje.
2014
JCDecaux įdiegė miestų ryšių paslaugų tinklus bendradarbiaudama su Vodafone, Huawei ir Alcatel-Lucent. Amsterdamas yra pirmasis miestas turintis daugiau kaip 400 transporto laukimo paviljonų aprūpintų šiomis ryšių sistemomis.
2013
Lauko reklama tapo išmatuojama media dėka Outdoor Impact tyrimo Baltijos šalių sostinėse.
2013
2013 metais JCDecaux įsigijo 85% Eumex akcijų (meksikiečių kompanija įkurta 1995 metais). Virš 500 darbuotojų padėjo sustiprinti pozicijas Čilės ir Argentinos regionuose bei įsitvirtinti 7 naujose valstybėse.
2015
Pasaulio miestuose, pradedant nuo Paryžiaus, pasirodė naujesni ir ekologiški transporto laukimo paviljonai aprūpinti saulės baterijomis, žaliais stogais, USB krovikliais. Taip pat paplito skaitmeninė reklama.