Menu
  • En-Lt

Reklamos pasiekiamumas

Siūlome  iš anksto parengtus reklamos vietų tinklus prie didžiųjų prekybos centrų (Maxima, Rimi, Iki, Lidl), vaistinių (Benu, Camelia, Eurovaistinė), gydymo įstaigų, aprangos ir prabangos parduotuvių, degalinių, verslo centrų ir kitų traukos objektų.  Su šiais tinklais yra ne tik pasiekiami visi miestų gyventojai, bet ir lengvai užtikrinamas lauko reklamos pasiekiamumas pagal klientų poreikius ir jų tikslines auditorijas.

Dažnis

Outdoor Impact tyrimas parodė, kad mūsų keliavimas ir judėjimas mieste yra gan lengvai nuspėjamas – tad transporto laukimo paviljonai ir vitrinos pasiekia, kad žmogus bent kartą per dieną pamatytų lauko reklamą. Nesvarbu, ar Jūs pasirinksite lauko reklamą kaip vienintelę žinutės skleidėją ar kitus papildomus media kanalus – didžiausias mažojo formato tinklas Lietuvoje garantuotai padidins Jūsų reklaminės žinutės pamatymą.

Kūrybiniai sprendimai

Žmonės laukdami viešojo transporto paviljonuose praleidžia bent kelias minutes, kurių metu jie atkreipia dėmesį į įdomias žinutes ar linksmai leidžia laiką. Skirtingai nuo kitų media kanalų, lauko reklama nėra techniškai apribota, todėl galimi įvairūs inovatyvūs ir kūrybiniai sprendimai.