Menu
  • En-Lt

„JCDecaux Lietuva“ skaitmeninių ekranų tinklas suteikia prekių ženklams įvairių galimybių kūrybiškai komunikacijai. Lankstus turinio keitimas, galimybė transliuoti reklamas pritaikant jas prie konkrečių oro sąlygų ar laiko. Skaitmeninių ekranų tinklas išsiskiria ne tik HD kokybe, bet ir tuo, kad klientai gali pasinaudoti technologiniais sprendimais ir į savo reklamas integruoti duomenis arba susieti turinį su socialine medija.


Pamatuojama auditorija
„JCDecaux Lietuva“ kartu su Danijos kompanija „AllUnite“ Vilniuje  įdiegė sprendimą – mobiliųjų įrenginių bevielio ryšio (Wi-Fi) jutiklius integruotus skaitmeniniuose lauko reklamos ekranuose.  Pastarieji leidžia tiksliai matyti pėsčiųjų, žmonių transporto priemonėse, dviratininkų srautą bei kaip jis kinta per parą, savaitės dienomis ar įvairiais metų laikais.


Nuolat atnaujinamą informaciją apie savaitinius srautus visada galima rasti www.jcdecaux.lt/digitalsrautai

Auksinis pėsčiųjų ratas

23 ekranai, 14 vietų
Vidutinis žmonių srautas per savaitę šiame tinkle: 1,41 mln.

 

Skaitmeninės HD raiškos reklamos vitrinos išdėstytos Vilniaus centre ir orientuotos į pėsčiųjų srautą, užtikrina Jūsų žinutės perdavimą ir suteikia Jums naujų komunikacijos galimybių.

City Traffic Blue

20 EKRANŲ, 20 LOKACIJŲ.
VIDUTINIS ŽMONIŲ SRAUTAS PER SAVAITĘ ŠIAME TINKLE: 1,4 mln.
 

Užtikrintas padengimas, plačiai pasiekiama auditorija strategiškai parinktose vietose Vilniaus mieste.
 

City Traffic Green

20 EKRANŲ, 20 LOKACIJŲ.
VIDUTINIS ŽMONIŲ SRAUTAS PER SAVAITĘ ŠIAME TINKLE: 1,4 mln.

 

Užtikrintas padengimas, plačiai pasiekiama auditorija strategiškai parinktose vietose Vilniaus mieste
 

Panorama: miestas mieste

16 ekranų, esantys svarbiausiose PLC „Panorama” zonose
Vidutinis žmonių srautas per savaitę šiame tinkle: 185 tūkst.

 

PLC „Panorama” - arčiausiai miesto centro, pasiturinčiame Žvėryno rajone esantis prekybos ir laisvalaikio centras. Jo kaimynystėje - nuolat augantis verslo centrų rajonas, o 3 km spinduliu dirba 65.000 aukštos kvalifikacijos specialistų ir vadovų. Daugelis jų savo verslo susitikimus ir pietus planuoja būtent čia.

Virš 7 mln. lankytojų per metus pritraukiantis centras, itin aukšti konversijos rodikliai, augančios parduotuvių pajamos, naujai atidaryta „Gourmet” zona ir mūsų tinklas, dengiantis visas svarbiausias šio prekybos centro zonas - visa tai atveria visiškai naujas galimybes Jūsų komunikacijai pastiprinti ir šplėsti.