Menu
  • En-Lt
Antrą kartą Lietuvoje vykstanti akcija kviečia įvairiais būdais prisidėti prie turiningo sunkumus patiriančių vaikų vasaros laisvalaikio.
„JCDecaux Lietuva” tapo socialinės iniciatyvos „Padovanok vaikui vasarą“ partnere. Antrą kartą Lietuvoje vykstanti akcija kviečia įvairiais būdais prisidėti prie turiningo sunkumus patiriančių vaikų vasaros laisvalaikio, stiprinti vaikų socialinius įgūdžius ir sudaryti sąlygas dalyvauti vasaros stovyklose.
 
„Džiaugiamės tapdami tokios svarbios iniciatyvos partneriais. Tik kartu apjungę jėgas galime kurti vaikams aplinką, kurioje jie augtų turėdami turiningą ir smagią vaikystę. Tokios socialinės akcijos ne tik suteikia reikalingą pagalbą, bet taip pat auklėja mūsų visuomenę būti supratinga ir atsakinga“ Žaneta Fomova „JCDecaux Lietuva“ kompanijos vadovė 
Kaip teigia iniciatyvos autoriai, šiemet valstybės skirtų lėšų vaikų vasaros stovykloms finansuoti užteks tik 11 procentų visų Lietuvos mokinių. Didžioji dalis iš 19 tūkstančių socialinės rizikos šeimose gyvenančių vaikų neturės jokios galimybės vykti į vasaros stovyklas ar užsiimti kita ugdančia veikla bei bus priversti vasarą leisti netinkamoje aplinkoje.

Kad vasaros laisvalaikis būtų tikrai saugus ir turiningas vargingiau gyvenantiems vaikams, „Padovanok vaikui vasarą“ kviečia aukojimo portale www.aukok.lt paremti vaikų išvykas į vasaros stovyklas, aplankyti artimiausią vaikų dienos centrą ir dovanoti savo laiką bei žinias arba pakviesti savaitgalio viešnagei globos namų auklėtinius.

Kompanija „JCDecaux Lietuva“ prie šios iniciatyvos prisideda skirdama daugiau nei 200 lauko reklamos plokštumų šešiuose Lietuvos miestuose. Tokiu būdu tęsiama įmonės bendradarbiavimo tradicija neatlygintinai viešinti kampanijos  „Už saugią Lietuvą” tikslus ir prisidėti prie geresnės visuomenės kūrimo.

Published in Lietuvos