Šiame „Verslo žinių“ projekte „Lietuvos sektorių lyderiai“ įmonės vertinamos ne tik pagal pajamų ir pelno eilutes, ne mažiau svarbūs ir kiti rodikliai – pelningumas, mokamų atlyginimų dydis, minimų rodiklių dinamika ir t.t.

Pagal visus vertinamus rodiklius tarp reklamos ir ryšių su visuomene įmonių stipriausiai pasirodė lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“, pernai padidinusi pajamas beveik 18%, iki 7,4 mln. Eur, o ikimokestinį pelną – 25%, iki 2 mln. Eur. Pagal pelningumą „JCDecaux Lietuva“ pirmoje pozicijoje rikiavosi ir 2019 m., ir 2018 m. Beje, ankstesniųjų metų TOP 10 rinkodaros lyderių sąraše „JCDecaux“ buvo trečia.

Prie kompanijos augimo labiausiai prisidėjo investicijos į skaitmeninius sprendimus lauko reklamoje. Prekių ženklai pastaraisiais metais vėl tarsi iš naujo atrado lauko reklamą, ėmėsi įdomesnių, interaktyvių idėjų, o platesnės galimybės dar stipriau užsuko šio segmento augimo ratą.

„JCDecaux Lietuva“ vadovė  Žaneta Fomova sako, kad per karantiną ir agentūros, ir prekių ženklų rinkodaros skyriai turėjo daugiau laiko pergalvoti komunikacijos strategijas: „Panikos nebeliko, nebėra staigių ir nepamatuotų veiksmų. Tai nuteikia optimistiškai. Matome persiskirstymą tarp skirtingų kategorijų, vieni laimi šioje situacijoje, kitiems, deja, tenka ieškoti naujų krypčių ir persiorientuoti.“ 

Daugiau prognozių ir įžvalgų apie lauko reklamą bei rinkodaros ir komunikacijos sektorių rasite šiame „Verslo žinių“ straipsnyje  >