„Ieškodami galimybių plėstis ir remdamiesi savo Vilniaus miesto centre prieš metus įrengto skaitmeninės reklamos tinklo rezultatais, atkreipėme dėmesį į prekybos ir laisvalaikio centrus. Be to, rėmėmės ir savo grupės užsienio patirtimi, pavyzdžiui, Didžiojoje Britanijoje „JCDecaux“ pajamos iš reklamos prekybos centruose per 8 metus išaugo 68%“, – skaičiuoja Žaneta Fomova, „JCDecaux Lietuvos“ generalinė direktorė.
Visos PLC „Panorama“ įrengtos reklamos vitrinos pasižymi tomis pačiomis savybėmis kaip ir Vilniaus senamiestyje – HD raiškos ekranai leidžia transliuoti reklamą pagal specifines dienas, laiką, oro sąlygas, koreguoti turinį pagal svarbius įvykius ir t. t. Pasitelkiant išmaniąsias technologijas, reklamos vitrinos pačios stebi apšvietimo lygį ir prisitaiko prie oro bei aplinkos sąlygų realiuoju laiku. Naujoji technologija leidžia sujungti reklamą su socialiniais tinklais, gyvai transliuoti žmonių kuriamą turinį ir t. t. Pavyzdžiui, kol šviečia saulė, vitrinoje gali būti matomos vasarinės suknelės, o jei ima lyti lietus – lietpalčiai. Kalbant apie reklamos paketus, klientai gali rinktis norimą dažnį: 10 sekundžių reklamos klipai yra rodomi kas minutę, kas antrą arba kas ketvirtą minutę visame 16 ekranų tinkle.
„Vis intensyvėjantis gyvenimo tempas, kur laikas yra brangiausia prekė, keičia prekybos centrų koncepciją. Jie jau seniai nėra tik apsipirkimo taškas. Žmonės, taupydami laiką, nori vienoje vietoje kokybiškai apsipirkti, pavalgyti, gauti reikiamas paslaugas arba susitikti su verslo partneriais. Todėl reaguojant į klientų poreikius prekybos centrai tampa „miestu mieste“, o mūsų klientams tai galimybė pasiekti patrauklią „Panoramos“ auditoriją. Šį naują tinklą pozicionuojame kaip išorinės reklamos tinklo išplėtimą ir pastiprinimą“, – teigia p. Fomova.
Pirmieji šią mūsų pasiūlytą galimybę „Panoramoje“ išbandė „Apranga“, „Jacobs Douwe Egberts“, „Švyturys–Utenos alus“ ir „Krasta Auto“.