Šiuo metu mūsų didžiojo formato tinklą sudaro 119 reklamos plokštumų: Klaipėdoje (34 plokštumos), Vilniuje (19 plokštumų), Šiauliuose (10 plokštumų) bei Panevėžyje (7 plokštumos).

Reklamos siena prie Vilniaus Savanorių pr. žiedo
Naujoji reklaminė siena yra intensyvioje judumo zonoje, žiede, į kurį susilieja pagrindinės miesto gatvės. Didelis 52 kv. m. formatas tikrai patrauks pravažiuojančių bei besikamščiuojančiame žiede piko metu lėtai judančių vairuotojų bei keleivių dėmesį.
Vieta: Eigulių g. 2, Vilnius (Savanorių pr. žiedas).
Kodas: VIL11073BW
Išmatavimai (ilgis x aukštis): 6,3 m x 8,2 m.

Reklaminė siena Kauno centrinėje dalyje
Didelio fiormato (52 kv. m.) reklaminė siena puikiai matoma pravažiuojančiam automobilių srautui, judančiam centro link Laisvės alėjos kryptimi.
Vieta:Savanorių pr. 51, Kaunas
Kodas:KAU11072BW
Išmatavimai (ilgis x aukštis):6,3 m x 8,2 m


Kas YRA VAC (visibility adjusted contacts)?
Ką rodo sistemos „Outdoor Impact 2.0“ pateikti skaičiai?
„Outdoor Impact“ yra IPSOS pagal tarptautines lauko reklamos matavimo gaires sukurta lauko reklamos planavimo sistema, kuri teikia duomenis, rodančius tikėtiną reklamos pasiekimą ir dažnį, taip pat bendrą pasiektų kontaktų, kurių tikimasi sulaukti jūsų kampanijos metu, skaičių.
Kas yra pasiektas kontaktas, arba VAC?
Kiekvienos reklamos plokštumos matomumas apskaičiuojamas pagal tokius veiksnius kaip plokštumos dydis, vieta, plokštumos tipas, apšviestumas.
Matomumas (1), kartu su eismo srautų duomenimis (2) ir realios galimybės pamatyti reikšme (3), atsižvelgiant į žmogaus judėjimo vietą, kryptį, mobilumo priemonę, greitį, atstumą iki plokštumos, reklamos rodymo trukmę dinaminėse plokštumose, sudaro kiekvienos reklamos plokštumos pasiektų kontaktų skaičių (VAC).
Pasiektas kontaktas (VAC) yra pagrindinis pasauliniu mastu pripažintas lauko reklamos auditorijos matavimo vienetas.
Kokius duomenis Jums teikia kiti lauko reklamos paslaugų teikėjai?
Siekiame įtvirtinti skaidrų ir viešai prieinamą rinkos standartą visoms Baltijos šalių rinkoje veikiančioms lauko reklamos įmonėms. Tačiau kol kas esame vieninteliai lauko reklamos rinkoje, galintys pateikti tokius detalius skaičius.
Kiti rinkos paslaugų tiekėjai šiuo metu gali pateikti tik apytikslį judančių žmonių srautą, kitaip tariant, galimybę būti reklamos plokštumos zonoje (opportunity to see, OTS). Šis rodiklis neįvertina realaus reklamos plokštumos matomumo, nes neatsižvelgia į judančiojo poziciją plokštumos atžvilgiu, plokštumos parametrus ir realios galimybės pamatyti reikšmę