„JCDecaux Lietuva“ kartu su Danijos kompanija „AllUnite“ Vilniuje įdiegė sprendimą – mobiliųjų įrenginių bevielio ryšio (Wi-Fi) jutiklius integruotus skaitmeniniuose lauko reklamos ekranuose.
Pastarieji leidžia tiksliai matyti pėsčiųjų, žmonių transporto priemonėse, dviratininkų srautą bei kaip jis kinta per parą, savaitės dienomis ar įvairiais metų laikais.
Miesto srauto stebėjimo sprendimas veikia technologiškai patikimu principu. Į skaitmenines lauko reklamos vitrinas integruojamas bevielio ryšio jutiklis ir antena. Jie fiksuoja žmones, kurie juda aplink reklamos vitrinas, o tiksliau jų mobiliuosius įrenginius, kurie siunčia bevielio ryšio signalą. Skaitmeninai ekranai yra matomi iš 70 metrų atstumo, todėl duomenys fiksuojami analogišku spinduliu. Gavę duomenis, jutikliai per 2 sek. juos nuasmenina ir siunčia į sistemą, o visa informacija realiu laiku atvaizduojama specialioje internetinėje platformoje.
Diegiant sprendimą buvo įvertinta ir tai, jei mobiliajame įrenginyje būtų išjungtas bevielis ryšys. Todėl buvo atlikta kalibracija: siekiant užtikrinti duomenų tikslumą „AllUnite“ kompanijos atstovai realiu laiku stebėjo srautą mieste prie tam tikrų skaitmeninių lauko reklamos vitrinų ir vėliau tuos duomenis lygino su gautais iš jutiklių. Vidutinė paklaida buvo tik apie 6 proc., nes į skaičiuojamą srautą gali patekti ir įrenginiai, kurie visą dieną būna matuojamame spindulyje.
Daugiau apie sprendimą skaitykite čia.