Menu
  • En-Lt
8,25 sekundės – tokia vidutinė dėmesio sutelkimo trukmė,  teigia duomenų mokslininkai ir medijų analitikai.

Informacijos perteklius, su kuriuo susiduria šiuolaikiniai vartotojai įvairiais komunikacijos kanalais, lėmė stiprų dėmesio koncentravimo trukmės kritimą visame pasaulyje. 

Prekių ženklams šiandien ypač svarbu kurti paveikias vizualines istorijas ir įtraukiančias patirtis, kurios sudomintų jų auditorijas. Būtent kūrybiškumas yra vienas lemiamų veiksnių reklamos kampanijos sėkmei.

3D – populiarėjanti tendencija lauko reklamos ekranuose

3D turinys lauko reklamoje neabejotinai atveria naują galimybių pasaulį prekių ženklams. Multidimensinis turinys įtraukia, stebina bei prikausto auditorijos dėmesį. Daugelis prekių ženklų, tokių kaip „Amazon“, „Nike“, „Fortnite“ ir „Netflix“, pastaraisiais mėnesiais sėkmingai įgyvendino kampanijas su 3D turiniu lauko reklamoje.

Kuo naudingos 3D lauko reklamos kampanijos prekių ženklams?

- Puikus būdas pritraukti vartotojo dėmesį ir kurti prekės ženklo žinomumą.

- Geresnis reklamos įsiminimas ir didesnis prekės ženklo atributų įsisavinimas: 3D kampanija sukuria įsimintiną ir įtraukiantį potyrį auditorijai.

- Rezonansas kitose medijose: kūrybišku bei novatorišku 3D turiniu mielai dalijamasi socialiniuose tinkluose, dažnai tokios kampanijos tampa virusinėmis, taip padidinant auditorijos pasiekiamumą.

- Sprendimo paprastumas – investicijos 3D turiniui sukurti kuriant pakartotinį reklaminį turinį bei vystantis technologijoms vis mažėja.

Kaip kuriami 3D klipai lauko reklamai?

3D efektas – tai optinė iliuzija, kai ekrane esantis turinys atrodo daugiamatis ir išeinantis už ekrano ribų. Yra 2 pagrindiniai 3D turinio kūrimo būdai: priverstinė perspektyva ir anamorfozė.

PRIVERSTINĖ PERSPEKTYVA
Tai paprastas būdas sukurti paveikų turinį skaitmeniniams mažojo formato ekranams. 

Naudojant Forced Perspective (liet. priverstinės perspektyvos) techniką, 3D grafikoje naudojami fiksuoti elementai – rėmeliai, siekiant suteikti gylio efektą, o judantys elementai  „išvedami“ į priekį, sudarant įspūdį, kad jie tarsi iššoka iš ekrano. Norint pritaikyti šią techniką, reikia dedikuoti dalį erdvės ekrane rėmeliams sukurti.

ANAMORFOZĖ
Tai vaizdo iškraipymo procesas, sukuriantis optinę iliuziją. Nustatant žiūrėjimo tašką yra kuriami du vaizdai, kurie stebint iš konkretaus žiūros taško virsta iš ekrano iškilusiais 3D vaizdais. Milžiniškų ekranų, išdėstytų aukštyje, videoturinys turi būti transformuotas, kad būtų kompensuotas natūralus perspektyvos iškraipymas ir būtų sukurta vientisa optinė iliuzija.

„LOGIN 2023“  metu pristatytos 3D reklamos galimybės

Ačiū visiems, aplankiusiems „JCDecaux“ ekspo zoną konferencijos „LOGIN 2023“ metu, kurioje gyvai pristatėme 3D sprendimą lauko reklamai. Dėkojame apsilankiusiems pranešime „The Evolution of Outdoor Advertising“, kur „JCDecaux UK“ kūrybinių sprendimų vadovas Andrew Mullins pasidalino įkvepiančiais lauko reklamos pavyzdžiais bei papasakojo, kaip keičiasi lauko reklama, pasitelkdama vis kūrybiškesnius būdus atkreipti vartotojų dėmesį.

Published in Lietuvos