Per šį laiką įvyko daug pokyčių ne tik veikloje, bet ir miestų aplinkoje, tačiau „JCDecaux“ veiklos modelis išliko toks pat. Esminis įmonės siekis – kurti vertę miestams, gyventojams ir prekių ženklams.
Atsakingas verslo modelis
„JCDecaux“ įmonių grupės ištakos siekia 1964 m., kai Jeanas Claude‘as Decaux Prancūzijos Liono mieste pasiūlė įrengti 40 transporto laukimo paviljonų su galimybe ten turėti reklamines plokštumas, kurios padėtų finansuoti transporto laukimo paviljonų statybą, priežiūrą ir išlaikymą. Tokiu pat principu „JCDecaux“ dirba visame pasaulyje, įskaitant ir Lietuvą, suteikdama reklamos paslaugas prekių ženklams, o miestams suteikiamos ir kitos aktualios paslaugos tokios kaip viešieji tualetai, dviračių dalijimosi sistemos ir kt.
„Aš neparduodu kvadratinių metrų, aš parduodu švarias ir gerai apšviestas erdves“, – sakydavo Jeanas-Claude'as Decaux, kalbėdamas apie sukurtą 2 m² lauko reklamos formatą.
Šiandien „JCDecaux“ užima NR. 1 pasauliniame lauko reklamos kontekste yra įsikūrusi daugiau nei 80 pasaulio šalių ir 3 918 miestų bei kasdien pasiekia 850 mln. žmonių auditoriją. Dinamiškame pasaulyje „JCDecaux“ išsiskiria tuo, kad yra vienintelė žiniasklaidos priemonė, kuri lydi kasdienę vartotojo kelionę už namų ribų: keliaujant miestų gatvėmis, laukiant viešojo transporto, einant į prekybos centrus, keičiant šalis ir keliaujant per skirtingus oro uostus bei daugelyje kitų vietų.
Nuolatinė evoliucija
Per prabėgusius metus „JCDecaux“ stiprino tvarumo iniciatyvas, investavo į energijos taupymo ir kitus aplinką tausojančius sprendimus, tad miestams gali pasiūlyti tvarius sprendimus, o prekių ženklams – išskirtinę galimybę pasiekti kasdien miestų gatvėmis judančią auditoriją.
Ketvirtis amžiaus žymėjo reikšmingus pokyčius lauko reklamos sektoriuje Lietuvoje. „JCDecaux Lietuva“ pirmoji rinkoje pristatė skaitmeninių lauko reklamos ekranų tinklą, prekių ženklams suteikdama galimybių naudoti animuotas ir interaktyvias kampanijas. Šiandien ekranuose galima transliuoti aktualizuotas reklamas, prisitaikančias prie išorinių sąlygų, stebinti auditoriją 3D efekto reklamomis bei įtraukiais kūrybiškais bei patyriminiais lauko reklamos sprendimais.
„Išlaikyti pirmaujančias pozicijas metai iš metų tikrai yra nelengva užduotis. Lauko reklamoje Lietuvoje esame lyderiai jau bemaž 17-a metų, kartu nuolat plečiame tas ribas, investuojame į naujas technologijas, reklamos formas ir taip nuosekliai augame. Esame subūrę lojalių profesionalų komandą ir džiaugiamės, kad prekių ženklams galime pasiūlyti efektyvų kanalą, kuris padeda jiems pasiekti klientą ir su juo megzti dialogą. Dėkojame savo klientams ir partneriams už pasitikėjimą ir ilgalaikį bendradarbiavimą. Jūsų dėka galime kurti vertę miestams, prisidėti prie socialinių iniciatyvų bei kultūros mecenatystės“, – sako „JCDecaux Lietuvos“ generalinė direktorė Žaneta Fomova.
Šiais metais „JCDecaux Lietuva“ dėmesį skyrė auditorijos matavimams, tad metų pabaigoje pristatysime lauko reklamos kampanijų planavimui skirtą įrankį „Outdoor Impact 2.0“, kuris padės dar efektyviau pasiekti auditoriją.