Pasak „JCDecaux Lietuva“ generalinės direktorės Žanetos Fomovos, Lietuvos padalinys taip pat vysto atsakingo verslo kultūrą:

Turbūt ryškiausia šių dienų tendencija yra lauko reklamos skaitmenizavimas. Skaitmeninių vitrinų apšvietimas prisiderina prie aplinkos ir tamsiu metu sumažina elektros sunaudojimą. Tokiose vitrinose nenaudojami popieriniai plakatai, o norint pakeisti reklamą nereikia prie jų važiuoti. Turinys taip pat prisitaiko prie aplinkos, pavyzdžiui, rodant skėčių reklamą kai lyja ar ledus, kai šviečia saulė. Tai tikra lauko reklamos ateitis, sakė p. Fomova.

Be skaitmeninių vitrinų, tris ketvirtadaliai visų bendrovės valdomų klasikinės, įprastos reklamos statinių Lietuvoje naudoja itin taupų LED apšvietimą. Įmonės skaičiavimu, toks apšvietimas sumažina elektros sunaudojimą net 63%.

Kitas pokytis – tai automobilių parko keitimas elektromobiliais. Nuo birželio ir mes naudojame tris tokius automobilius reklamos tinklo aptarnavimui Vilniuje, o kitąmet jau pusę mūsų parko sudarys tokios mašinos. Elektromobiliai ne tik neteršia aplinkos, bet ir taupo laiką važiuodami viešajam transportui skirtomis juostomis. Vien prie Ukmergės gatvės ar Konstitucijos prospekto, kur kaip tik yra A juostos, turime įrengę 29 transporto paviljonus, prie kurių dažnai važinėjame – sakė vadovė.

JCDecaux Lietuva taip pat administruoja Cyclocity Vilnius“ dviračių nuomos paslaugą, kuria skatinama daugiau judėti ir mažinti miesto automobilių spūstis ir taršą. Bendrovės skaitmeninės reklamos vitrinos, elektromobiliai bei  dviračių nuomos terminalai jau šiandien naudoja žaliąją energiją, gaunamą iš atsinaujinančių šaltinių.

RE100 iniciatyvos kūrėjai yra The Climate Group ir CDP – dvi ne pelno siekiančios organizacijos, kurių tikslas yra įvertinti klimato kaitos poveikį didžiausioms pasaulio bendrovėms. Iniciatyva skatina įmones bendradarbiauti dalinantis geriausiomis praktikomis bei patirtimi. Tikimasi, kad verslo lyderiai savo pavyzdžiu skatins atsinaujinančių resursų naudojimą bei sumažins anglies dvideginio emisiją.