Menu
  • En-Lt

„JCDecaux“ įmonių grupė paskelbė 2022 m. finansinius rezultatus. Lauko reklamos lyderė pasaulyje kasdien daugiau nei 80-yje šalių pasiekia 850 mln. žmonių auditoriją. Įmonių grupė valdo 1 042 132 reklamines plokštumas ir veikia 3 573 miestuose.

„Mūsų 2022 metų įmonių grupės pajamos augo 20,8 proc., organinis augimas siekė 16,6 proc. ir grupės pajamas išaugino iki 3 316,5 mln. eurų. Augimą lėmė skaitmeninės lauko reklamos pajamų augimas ir tendencingai didėjančios prekybos apimtys. Organinis „JCDecaux“ pajamų augimas, neskaitant Kinijos rinkos, 2022-aisiais siekė 24,1 proc.”, – teigia „JCDecaux“ bendrai valdantis generalinis direktorius ir vykdomosios valdybos pirmininkas Jeanas-Francois Decaux.

Globalusis „JCDecaux“ klientų portfelis 2022-aisiais išliko gerokai diversifikuotas. Didžiausią grupės pajamų dalį, 17 proc., sudarė mados, asmens priežiūros produktų ir prabangos prekių kategorija, kuri ūgtelėjo reikšmingu 41 proc. Po pandemijos atsigaunančios kelionių ir pramogų kategorijos rodė intensyvų grįžimą į lauko reklamą: jos augo atitinkamai 54 proc. ir 31 proc.

Bendrai 2022 m. lauko reklamos sektorius pasaulyje augo 15 proc. palyginti su 2021 m., skaitmeninis lauko reklamos formatas augo 21,2 proc., o klasikinė lauko reklama – 10,5 proc.

Lietuvoje augo visi lauko reklamos formatai

Lietuvoje „JCDecaux“ 2022 m. pasiekė rekordinius rezultatus. Bendros įmonės „JCDecaux Lietuva“ pajamos 2022-aisiais siekė 9,598 mln. eurų, t. y. 30,3 proc. daugiau nei 2021-aisiais.

Pernai fiksuotas visų lauko reklamos formatų augimas. Labiausiai augusi kategorija buvo skaitmeninė lauko reklama, augimas siekė 46 proc., palyginti su 2021 m. Taip pat 2022 m. augo prekės ženklų investicijos į klasikinį mažąjį ir reklamos skydų formatą, atitinkamai 31,4 proc. ir 23,6 proc., palyginti su ankstesniais metais.

Apžvelgiant kategorijas, didžiųjų klientų dešimtukas išliko panašus, jame dominuoja mažmeninės prekybos, telekomunikacijų paslaugų ir automobilių pramonės žaidėjai. „Taip pat fiksavome, kad pramogų kategorija investicijas į lauko reklamą augino 50 proc., mažmeninės prekybos kategorija – 24 proc. Kartu nuosekliai augo ir kitos kategorijos: baldų ir būsto įrengimo – 31 proc., o finansų sektorius – 11 proc. Žvelgiant į ateitį, šiemet matome lauko reklamos rinkos augimo tendenciją, prognozuojame, kad prekės ženklų investicijos į lauko reklamą augs apie 9 proc.“, – teigia „JCDecaux Lietuva“ vadovė Žaneta Fomova.

Žvelgiant į ateitį, šiemet matome lauko reklamos rinkos augimo tendenciją, prognozuojame, kad prekės ženklų investicijos į lauko reklamą augs apie 9 proc.

„JCDecaux Lietuva“ vadovė Žaneta Fomova.

Geri finansiniai rezultatai žengia kartu su tvarumu

„JCDecaux“ verslo modelis yra paremtas vertės kūrimu prekių ženklams, miestams ir miestiečiams. Jis leidžia finansuoti viešąsias paslaugas ir viešajam transportui reikalingą infrastruktūrą, o pasirinkta strateginė tvarumo kryptis prisideda švelninant klimato kaitą.

Įmonių grupė pastaruosius keletą metų stiprino savo tvarumo iniciatyvas ir įsipareigojimus, o 2022 m. gegužę buvo pristatyta ambicinga 2030 m. ESG strategija, kurios tikslas – toliau diegti tvarias inovacijas, mažinti anglies dvideginio pėdsaką, laikytis svarbiausių žiedinės ekonomikos principų ir kurti atsakingą darbo aplinką.

„JCDecaux“ įmonių grupė CO2 emisiją 2022-aisiais sumažino 27 proc., palyginti su 2019 m. Atsakingą verslo modelį įvertino „EcoVadis“ reitingas, kuriame įmonių grupė pripažinta geriausia savo klasėje pagal ESG.

Published in Lietuvos, Tarptautinės