Pristatome naują skaitmeninį mažojo lauko reklamos formato tinklą „City Center“, kuris apjungs 18 ekranų, orientuotų į automobilių ir praeivių srautą centrinėje miesto dalyje.
Pirmieji ekranai jau transliuoja reklamą – prie prekybos centrų „Panorama“ ir „CUP“, Baltojo tilto, Neries krantinės.

Tikslingos reklamos vietos
Šio tinklo plėtra bus įgyvendinta etapais. Jau įrengti pirmieji keturi „City Center“ tinklo ekranai trijose lokacijose.
Ekranai išdėstyti taip, jog pasiektų didelį automobilių srautą ir praeivius. Pirmųjų šio tinklo ekranų generuojamas vidutinis savaitinis realių pamatymų (VAC – Visibility Adjusted Contacts) kiekis „Deluxe“ planui – 58 554.

Pamatuojama auditorija
„JCDecaux Lietuva“ lauko reklamos tinklas apima strategiškai svarbias miesto vietas – nuo sostinės centro, miegamųjų rajonų iki pagrindinių įvažiavimų į miestą. Reklamos stendai įsilieja į miesto aplinką ir tampa kasdienine žmonių kelionių dalimi. Vilniuje su „JCDecaux Lietuva“ reklamos plotais galima pasiekti 85 proc. 15–74 m. gyventojų, o Klaipėdoje – 78 proc. Tokia aprėptis užtikrina, kad reklamos žinutės pasiekia realią auditoriją.
Tai padeda užtikrinti ir 2024 m. Baltijos šalyse startavęs „Outdoor Impact“ planavimo įrankis, kuris leidžia tiksliai išmatuoti lauko reklamos kampanijos efektyvumą. Reklamos užsakovai gali įvertinti planuojamos lauko reklamos kampanijos pasiekiamumą ir pamatymų skaičių. Taip pat „JCDecaux“ pasauliniu lygiu investuoja į įvairius įrankius, kurie padeda gerinti lauko reklamos efektyvumą, dar vienas jų, tai „Optix Heatmap“, kuris paremtas dirbtiniu intelektu ir padeda įvertinti, ar reklaminis vizualas bus efektyvus bei kurios jo vietos atkreips daugiausiai dėmesio.



