„JCDecaux Lietuva“ toliau plečia „DigiPlay“ ekranų tinklą ir pristato skaitmeninį tripusį skydą vienoje srautingiausių sostinės vietų. Savanorių prospekto žiede įkurdintas skydas, kurio kiekviena iš pusių yra 15 × 4 m dydžio ir puikiai matomas iš skirtingų rakursų, o visas jo plotas sudaro 180 kv. m. Šis naujasis skydas galės vidutiniškai užtikrinti net 250 tūkst. realių vienos reklaminės kampanijos pamatymų.
Išskirtinis formatas ir realūs pamatymai
„Vilniuje pristatomas lenktos formos tripusis skydas yra pirmasis tokio dydžio Baltijos šalyse. Tai moderni platforma ir ypatinga naujiena prekių ženklams, kuriems svarbu būti matomiems ten, kur vyksta kasdienis gyvenimas ir kur susitelkia didžiausi žmonių bei transporto srautai. Skydo lokacija ir išskirtinis formatas padės verslams pasiekti jiems reikalingą auditoriją, o skaitmeninis formatas suteiks daugiau lankstumo lengvai keisti reklamas ir rodyti kūrybiškus sprendimus bei kontekstualiai reaguoti į aplinkos veiksnius. Svarbiausia, kad dėl mūsų turimų auditorijos matavimo sistemų galime pasakyti, kiek reklama turės realių pamatymų, o ne abstrakčių kontaktų, kurie tiesiog judėjo pro statinį“, – sako „JCDecaux Lietuva“ vadovė Žaneta Fomova.

Naujausias skydas įsilies į platų „JCDecaux Lietuva“ skaitmeninės reklamos tinklą. Reklama transliuojama didžiajame tripusiame Savanorių skyde ir mažajame skaitmeninės lauko reklamos „DigiPlay“ tinkle, kurį sudaro 67 ekranai, pasieks beveik 992 tūkst. realių pamatymų, kurie sudaro beveik 61 proc. Vilniaus auditorijos.
Kaip tai apskaičiuojama? Baltijos šalyse startavęs „Outdoor Impact 2.0“ planavimo įrankis leidžia tiksliai išmatuoti lauko reklamos kampanijos efektyvumą ir reklamos pamatymų skaičių. „JCDecaux Lietuva“, galvodama apie statinių vietas, jas tiksliai įvertina – ar jų įsiliejimas taps kasdieninių žmonių kelionių dalimi ir ar palydės juos ten, kur priimami sprendimai.
Programatinio pirkimo perspektyvos
Pasaulinės prognozės rodo, kad skaitmeninė lauko reklama stabiliai auga. Remiantis „Zenith” prognozėmis, 2025–2027 m. skaitmeninės lauko reklamos augimas sieks 8–10 % kasmet, o klasikinės reklamos augimas išliks apie 2–4 %. Tai liudija rinkos evoliuciją, kur reklamos užsakovai vis labiau renkasi lankstumą, dinamiškumą ir duomenimis paremtas kampanijas. Taip pat sparčiai auga automatiniu būdu perkamos lauko reklamos apimtys.
„Mūsų komanda taip pat ruošiasi svarbiam pokyčiui – duomenimis paremtai reklamos pardavimo sistemai. Nuo 2027 m. įmonė ketina pereiti prie pamatymais grįsto reklamos pardavimo, o 2028 m. startuos su programatiniu skaitmeninės lauko reklamos pirkimo modeliu, kuris leidžia automatizuoti reklamos pirkimą, kaip tai darome internete“, – teigia Ž. Fomova.


