Menu
  • En-Lt

Vasara jau čia, ir tai puiki proga įtraukti keletą naujų lauko reklamos kampanijų į savo medijų miksą, siekiant sustiprinti prekės ženklą ir padidinti pardavimus. Keletas idėjų jūsų apmąstymams.

Vasarą planuojamos didesnės išlaidos

Gegužės mėnesį atlikto „Swedbank“ tyrimo duomenimis, 66 proc. gyventojų per vasaros atostogas išleidžia bent du kartus daugiau nei įprastą mėnesį.  18–35 metų amžiaus gyventojai atostogų metu išleidžia tris kartus daugiau nei įprastą mėnesį, o 26–35 metų, didesnių pajamų, didmiesčių gyventojai išleidžia divigubai daugiau nei įprastą mėnesį.

Ko ieško vasarotojai?

Gyvenantys atostogų nuotaikomis labiausiai linkę įsigyti šiuos daiktus, o lauko reklama daro jiems poveikį priimant sprendimą įsigyti:

  1. Kelionių bagažas: lagaminai, kuprinės, kelionių aksesuarai.
  2. Drabužiai ir avalynė vasarai: maudymosi reimenys, šortai, suknelės, marškinėliai, basutės ar sandalai.
  3. Lauko ir sporto įranga: palapinės, paplūdimio skėčiai, rankšluoščiai, piknikų gamtoje prekės.
  4. Elektronika – telefonai akimirkų fotografavimui, nešiojami pakrovėjai, ausinės ir kiti kelionių aksesuarai.
  5. Asmens higienos priemonės: kremai nuo saulės, repelentai nuo vamzdžių, odos priežiūros produktai.
  6. Sveikata: vitaminai, papildai, pleistrai, tepalai ir kiti kelionėms.
  7. Knygos, žurnalai ir žaidimai laisvalaikio praleidimui
  8. Maistas ir gėrimai – vasarą populiarūs užkandžiai ir gėrimai.
  9. Namai ir sodas: lauko baldai, griliai, sodo aksesuarai.
  10. Vaikų žaislai ir pramogoms skirti daiktai, tokie kaip pripučiami baseinai, plaukimo reikmenys, vandens ir paplūdimio žaislai.

 

Miesto centras – susibūrimų vieta

Kai saulė šviečia ryškiau ir dienos ilgos, miestų centrai šurmuliuoja – jie pritraukia tiek šeimas, tiek linksmintis mėgstančią Z kartą. Tai puiki proga komunikuoti apie jūsų vasaros pasiūlymus – kai žmonės pozityviai nusiteikę, jie priima jūsų žinutę su didesniu įsitraukimu.  Naudodamiesi padidėjusiu miestiečių srautu vasaros metu, verslai gali pasiekti didesnį prekės ženklo matomumą, sukelti susidomėjimą ir galiausiai pritraukti daugiau lankytojų į savo fizines aptarnavimo vietas.

Stebinkite ir suteikite galimybę išmėginti produktą

Vasarą žmonėms daug laiko praleidžiant mieste, kūrybiniai lauko reklamos sprendimai yra puikus būdas atkreipti auditorijos dėmesį. Reklamos vitrina gali tapti jūsų produkto pakuote, o kolona – interaktyvia reklama su produkto pavyzdžių dispenseriu, įtrauktiančia praeivius ir užtikrinančia, kad prekės ženklas įsimintų. Pavyzdžiui, Dermedic prekės ženklas Vilniuje pasitelkė lauko reklamos sprendimą, kai spustelėjus mygtuką kolonoje praeivis gauna produkto mėginį, kas suteikia galimybę nemokamai išbandyti prekę ir padaryti ilgalaikį poveikį potencialiam pirkėjui.

Pasinaudokite atostogų nuotaikomis

Vartotojų poreikiai keičiasi kartu su metų laikais, o vasarą, kai lepina orai ir gyvename atostogų nuotaikomis, žmonės ieško įvairių sezono prekių – nuo saulės kremo ir gaiviųjų gėrimų iki lauko baldų ar kelionių reikmenų.  Skaitmeninė lauko reklama siūlo daugybę privalumų prekės ženklams, siekiantiems maksimaliai išnaudoti vasaros sezoną ir padidinti prekės ženklo žinomumą. Išnaudojant padidėjusį pėsčiųjų srautą, oro sąlygas, tikslinę auditoriją, kontekstinius sprendimus, verslas gali sukurti įsimenančias kampanijas, kurios rezonuoja su jų tikslinės auditorijos poreikiais vasaros mėnesiais.

Pasinaudokite kontekstu

Dinamiškas skaitmeninės lauko reklamos pobūdis leidžia prekės ženklams pritaikyti savo turinį – sinchronizuojant reklamas su dienos laiku, pritaikant videoklipus konkrečiam orui ar renginiams, reklamuotojai gali dar efektyviau taikytis į tikslinę auditoriją.  Jums tereikia susikurti kelis skirtingus videoklipus, kurie bus aktyvuojami nuo išorinių veiksnių. Tokiu atveju lepinant šilumai galime reklamuoti ledus, o nukritus temperatūrai – užkandžių batonėlį. Ar saulei šviečiant rodyti jūsų apsaugančio nuo saulės kremo, skrybėlės ar suknelės reklamą, o apniukusią ir lietingą dieną atitinkamai reklamuoti kitą jūsų produktą, tarkime, lūpų balzamą ar lietpaltį.  Aktualumas sukuria personalizavimo ir empatijos jausmą, dėl ko padidėja tikimybė, kad vartotojai įsitrauks ir konvertuosis.

Festivaliai

Vasarą žmonės atsipalaiduoja, mielai lankosi muzikos festivaliuose, maisto mugėse ir kultūriniuose renginiuose. Kad jūsų renginys būtų pastebėtas, rekomenduojame reklamą strategiškai išdėstyti kasdieninio jūsų auditorijos judėjimo vietose, kur ji sužadins susidomėjimą ir skatins bilietų pirkimą.

Published in Lietuvos