Menu
  • En-Lt
„JCDecaux Lietuva“ kartu su Danijos kompanija „AllUnite“ Vilniuje  įdiegė naują sprendimą – mobiliųjų įrenginių bevielio ryšio (Wifi) jutiklius integruotus skaitmeniniuose lauko reklamos ekranuose. 


Pastarieji leidžia tiksliai matyti pėsčiųjų, žmonių transporto priemonėse, dviratininkų srautą bei kaip jis kinta per parą, savaitės dienomis ar įvairiais metų laikais. 

„Esame viena pirmųjų šalių visame globaliame „JCDecaux“ tinkle, kurie įsidiegė šį sprendimą. Panašūs srauto realiu laiku stebėjimo sprendimai jau buvo įgyvendinti Vokietijoje ir Belgijoje. Daug konsultavomės su Singapūro ir Danijos duomenų ekspertais, kurie padėjo įgyvendinti šį projektą Lietuvoje“, – teigia „JCDecaux Lietuva“ vadovė Žaneta Fomova. 

Miesto srauto stebėjimo sprendimas veikia technologiškai patikimu principu. Į skaitmenines lauko reklamos vitrinas integruojamas bevielio ryšio jutiklis ir antena. Jie fiksuoja žmones, kurie juda aplink reklamos vitrinas, o tiksliau jų mobiliuosius įrenginius, kurie siunčia bevielio ryšio signalą. Skaitmeninai ekranai yra matomi iš 70 metrų atstumo, todėl duomenys fiksuojami analogišku spinduliu. Gavę duomenis, jutikliai per 2 sek. juos nuasmenina ir siunčia į sistemą, o visa informacija realiu laiku atvaizduojama specialioje internetinėje platformoje. 

Diegiant sprendimą buvo įvertinta ir tai, jei mobiliajame įrenginyje būtų išjungtas bevielis ryšys. Todėl buvo atlikta kalibracija: siekiant užtikrinti duomenų tikslumą „AllUnite“ kompanijos atstovai realiu laiku stebėjo srautą mieste prie tam tikrų skaitmeninių lauko reklamos vitrinų ir vėliau tuos duomenis lygino su gautais iš jutiklių. Vidutinė paklaida buvo tik apie 6 proc., nes į skaičiuojamą  srautą gali patekti ir įrenginiai, kurie visą dieną būna matuojamame spindulyje.  

Kompanija „JCDecaux Lietuva“ diegdama srauto stebėjimo sprendimą vadovavosi ne tik pasauline grupės kolegų patirtimi, bet ir vietinių ekspertų įžvalgomis. Buvo suburtas rinkos profesionalų techninis komitetas, kurį sudarė: „Telia Lietuva“ žiniasklaidos planavimo vadovas Jaroslav Kokoškin; „Lidl Lietuva“ marketingo departamento vadovas Morkus Matkevičius; „Arena Media“ vadovas  Rokas Babravičius, „Media House“ vadovas Rolandas Ragaliauskas; „BPN“ vadovas ir LiMa valdybos pirmininkas Linas Šiautkulis.  Jų įžvalgos ir patarimai padėjo rinkai pristatyti įvairiapusiškai apgalvotą sprendimą.   

Pasak L.Šiautkulio, skaitmeniniai lauko stendai – puikus atsakas konkuruojant dėl vartotojų dėmesio su išmaniaisiais įrenginiais, į kuriuos galvas dažnai panardina praeiviai. „Todėl sprendimas, įgalinantis daug detalesnę ir tikslesnę skaitmeninės lauko reklamos analitiką, ženkliai priartina lauko reklamą prie internete ir kitose medijoje mums jau įprastų tikslaus pasiekiamumo, dažnio matavimo rodiklių. O visa tai sukuria prielaidas reklamos užsakovams daug tiksliau nukreipti reklamos investicijas bei vertinti jų atsiperkamumą“, – teigia  L.Šiautkulis.

„JCDecaux Lietuva“ siekia, kad ši auditorijos matavimo sprendimas ateityje būtų tobulinamas ir suteiktų galimybę turėti dar tikslesnius duomenis, kurie leis rinkai pristatyti naujus lauko reklamos produktus ir sprendimus.

Published in Lietuvos