Menu
  • En-Lt
Lauko reklamos operatoriaus ,,JCDecaux Lietuva" sukurtas interneto projektas ,,bettercity.lt", pristatantis sostinės viešojo transporto paviljonų plėtros strategiją, tarptautinės ,,JCDecaux" grupės apdovanojimuose ,,Building the world of outdoor" pelnė bronzą už geriausią kūrybinį sprendimą.

,,Tarptautinės ,,JCDecaux" grupės apdovanojimuose varžosi kompanijos padaliniai iš daugelio pasaulio šalių, o taip pat ir iš tų, kuriose reklamos industrija yra daug labiau išvystyta nei mūsų šalyje, todėl šis apdovanojimas - labai svarbus mūsų darbo pripažinimas ", - teigia ,,JCDecaux Lietuva" vadovė Žaneta Fomova.
 
,,JCDecaux" korporacijos konkurse buvo vertinami kompanijos padalinių darbai net iš 52 skirtingų šalių.
 
Bendrovės rinkodaros vadovo Baltijos šalims Vadimo Komarskio teigimu, apdovanotas interaktyvus projektas išsiskiria savo daugiafunkciškumu, nes savyje integruoja ne tik išsamią nuolat atnaujinamą informaciją, bet į procesą įtraukia ir pačius Vilniaus miesto gyventojus, skatindamas juos išsakyti savo atsiliepimus bei pageidavimus apie sostinės viešojo transporto laukimo paviljonų plėtrą ar esamas problemas.
 
,,Žiuri įvertino palyginus nedideles investicijas į šio sprendimo įgyvendinimą, itin greitą įdarbinimo laiką bei projekto ateities galimybes - pritaikyti jį kitų šalių rinkose tik su minimaliais pakeitimais", - sako Vadimas Komarskis.
 
Anot jo, gautas apdovanojimas itin džiugina, nes "JCDecaux" Lietuvoje veikia tik kelerius metus (nuo 2005 m.).
 
„Pelnytas apdovanojimas tik patvirtina, kad nauji filialai yra ne tik inovatyvūs, bet ir gali būti labai naudingi visai grupei įmonių. Tikiu, kad šis mūsų pasiekimas prisidės prie rinkoje vyraujančios nuomonės laužymo, kuomet manoma, kad nauji didelių korporacijų padaliniai dažniausiai naudoja kitų padalinių sukauptą patirtį, o ne savo", - sako jis.
 
Bendrovės sukurtą ir palaikomą bettercity.lt svetainę nuo jos pristatymo pradžios aplankė virš 50,000 lankytojų.
 
,,JCDecaux Group S.A." yra pasaulinis lyderis mažojo reklamos formato sektoriuje - grupė turi per 334,000 reklamos plokštumų 1,751 miestuose (tame tarpe ir 12 Lietuvos miestuose), o įmonės padaliniai įsteigti 52 pasaulio šalyse.

Published in Lietuvos, Tarptautinės