„Verslo žinios“ pagal redakcijos analitikų sukurtą reitingavimo modelį aštuntą kartą skelbia įvairių sektorių lyderius. Jie rikiuojami remiantis bendrovių pasiektais veiklos rezultatais. Tarp naujų kriterijų šiemet – vidutinis įmonės darbuotojų skaičius ir jiems mokamas darbo užmokestis.
Pirmoje vietoje šiemet besirikiuojanti agentūra „JCDecaux Lietuva“ – viena iš nedaugelio rinkodaros ir komunikacijos segmento agentūrų, kuri bemaž kasmet išlaiko pozicijas tarp TOP 10 stipriausių įmonių: 2022 m. reitinge ji buvo antra, 2021-aisiais – trečia, 2020-aisiais – pirma, 2019 m. – trečia.
„Tai nėra pati didžiausia įmonė net ir savo segmente, ką ir kalbėti apie kitus verslo sektorius, tačiau jos stiprybė – pelningumo rodikliai, kurie išlieka aukšti metai iš metų. Apibendrinant, tai gerai sustyguotas, pelningas verslas. Vadovybė čia, regis, taip pat nesikeičia, įmonė nuosekliai auga ir nuolat atsiduria tarp lyderių savo srityje“, – konstatuoja Arūnas Janeliūnas, „Verslo žinių“ duomenų analizės skyriaus vadovas.
„JCDecaux Lietuvos“ pajamos pernai augo daugiau nei 30%, pelnas prieš mokesčius – bemaž 48%, o pelningumas pasiekė bemaž 30%. Agentūra pagal pelningumą pirmoje pozicijoje rikiavosi visais analizuotais metais.
„JCDecaux Lietuvos“ generalinė direktorė Žaneta Fomova sako, kad sėkmės receptas gana paprastas – įmonė auga dėl nuolatinių pastangų.
„Tapti lydere, į viršų iššauti vienais metais yra viena, tačiau tas pirmaujančias pozicijas išlaikyti metai iš metų tikrai nelengva užduotis. Lauko reklamoje Lietuvoje esame lyderiai jau bemaž 17-a metų, kartu nuolat plečiame tas ribas, investuojame į naujas technologijas, reklamos formas ir taip nuosekliai augame“, – kalba Ž. Fomova.
Daugiau prognozių ir įžvalgų apie lauko reklamą bei rinkodaros ir komunikacijos sektorių rasite šiame „Verslo žinių“ straipsnyje >>