Menu
  • En-Lt
„JCDecaux“, būdama tvariu žiniasklaidos kanalu, jungiasi prie Jungtinių Tautų darnaus vystymosi tikslų fondo ir tampa oficialia jo partnere.

Pasaulyje pirmaujanti lauko reklamos įmonių grupė „JCDecaux“ pasirašė strateginę partnerystę su Jungtinių Tautų (JT) vystymosi programa, siekdama paremti JT jungtinį darnaus vystymosi tikslų fondą (angl. Joint SDG Fund).

„JCDecaux“, kasdien pasaulyje pasiekianti daugiau nei 850 milijonų žmonių, vykdo savo misiją – tvariai gerina žmonių gyvenimo kokybę, propaguodama ir skatindama atsakingą lauko reklamą. Įmonė nuo pat įkūrimo pradžios remia įvairius visuomeninės svarbos tikslus skleidžiant vietinių ir tarptautinių NVO organizacijų turinį, kuris glaudžiai susijęs su JT darnaus vystymosi tikslais.

JT jungtinio darnaus vystymosi fondo sekretoriato vadovė Lisa Kurbiel teigė: „Mums didelė garbė sujungti stipriąsias fondo ir „JCDecaux“ puses, kad sukurtume pasaulinį judėjimą, dėl kurio tvarumas atsidurtų reklamos centre. Žiniasklaidos kanalai yra pagrindinė suinteresuotoji šalis, padedanti siekti darnaus vystymosi tikslų – kovojant su klimato kaita, skatinant lyčių lygybę ir mažinant nelygybę. Ši puiki partnerystė mums leidžia tapti pokyčių kūrėjais.“

Atsakingos lauko reklamos skatinimas yra vienas iš šešių įmonės įsipareigojimų, prisiimtų 2030 m. ESG (Aplinkos apsauga, socialinė atsakomybė ir valdysena; angl. Environmental, Social & Governance) strategijos gairėse, kurias 2022 m. gegužės mėn. paskelbė „JCDecaux“. Ypač daug dėmesio turėtų būti skiriama grupės dukterinių įmonių įsipareigojimui taikyti elgesio kodeksą lauko reklamai ir remti vieną ar daugiau JT darnaus vystymosi tikslų.

Septyniolika darnaus vystymosi tikslų, apibrėžtų 2015 m. ir patvirtintų visų JT valstybių narių, yra pasaulinis raginimas imtis veiksmų siekiant panaikinti skurdą, laiduoti kiekvieno gerovę ir kartu saugoti planetą. „JCDecaux“ bendradarbiauja su JT darnaus vystymosi tikslų fondu ir įsipareigoja, kad lauko reklama taptų viena iš esminių varomųjų jėgų siekiant darnaus vystymosi tikslų.

„Džiaugiamės šia tvirta ir ambicinga partneryste, ji bus vertinga siekiant pasaulinių darnaus vystymosi tikslų įvairiose srityse: sveikatos, mokslinių tyrimų, lyčių lygybės, žmonių pažeidžiamumo ir kovos su klimato kaita. „JCDecaux“ yra tvarus žiniasklaidos kanalas, veikiantis daugiau nei 80 pasaulio šalių ir turintis apie milijoną reklamos plokštumų visame pasaulyje. Mūsų įmonė jau daugybę metų remia įvairius visuomeninės svarbos tikslus ir šiuo metu prisideda prie 14 iš 17 darnaus vystymosi tikslų. Savo strategijos, verslo modelio ir paslaugų įvairove galime prisidėti gerindami gyvenimą žmonėms urbanizuotuose centruose. Ši partnerystė su JT jungtiniu darnaus vystymosi fondu leidžia mums gerinti tvaraus vystymosi tikslų matomumą pasitelkiant reklamą ir bendradarbiaujant su NVO sektoriumi, kuris siekia padėti mažinti skurdą, saugoti aplinką ir skatinti taiką bei teisingumą“, – teigia „JCDecaux“ valdybos pirmininkas ir bendrai įmonę valdantis direktorius Jeanas Charlesas Decaux.

Published in Tarptautinės