Menu
  • En-Lt
Plečiame „JCDecaux Lietuva“ skaitmeninį ekranų tinklą – du nauji skaitmeniniai ekranai papildė „Auksinio pėsčiųjų rato“ tinklą.

Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį!

Lauko reklamos skaitmenizavimas yra besitęsianti tendencija pasaulyje bei Lietuvoje. Vilniuje yra 4 skaitmeninių ekranų tinklai, padengiantys skirtingas sostinės zonas, labiausiai lankomas miestiečių.  Du nauji skaitmeniniai ekranai pakeitė klasikinio formato plokštumas Vinco Kudirkos aikštės transporto laukimo paviljonuose Vilniuje, papildydami „Auksinio pėsčiųjų rato“ tinklą.  Šiemet sostinėje planuojame įrengti dar dešimtį lauko reklamos vaizdo ekranų.

VIL0019DB D1 | Vidutinis savaitinis srautas ~ 200 tūkst.*
VIL0020DB D1 | Vidutinis savaitinis srautas ~ 150 tūkst.*

* „AllUnite“ srauto matavimo sistema, paremta mobiliųjų įrenginių bevielio ryšio (Wi-Fi) jutikliais. Skaitmeniniuose ekranuose įdiegti Wi-Fi jutikliai leidžia tiksliai apskaityti žmonių srautą. Nuolat atnaujinamą informaciją apie savaitinius srautus galite rasti JCDecaux.lt tinklapyje.

Statinė lauko reklama yra tokia pat efektyvi kaip 30-ies sekundžių radijo reklama ar 15-ies sekundžių televizijos video reklama. Skaitmeninė reklama lauko ekranuose daro vidutiniškai 63% didesnį poveikį nei statinė reklama. The Neuro Impact Factor tyrimo duomenys
    Neuromokslas apie lauko reklamą

    „Outdoor Media Association“ (Australija) pernai pristatė 2 metų trukmės tyrimą, atliktą Melburno „Neuro-insight“ kompanijos. Didžiausias pasaulyje lauko medijos neurologijos tyrimas apėmė 2050 žmonių ir 800-us tiek klasikinio, tiek dinaminio turinio lauko reklamų, buvo gauta virš milijono duomenų. Naudojant akių sekimo ir smegenų vaizdo gavimo technologijas buvo matuojamas žvilgsnio nukreipimas bei smegenų neurologinis atsakas į stebimas įvairaus formato lauko reklamas. Apie tyrimą >> (anglų kalba)

     

     

    • Statinė lauko reklama yra tokia pat efektyvi kaip 30-ies sekundžių radijo reklama ar 15-ies sekundžių televizijos video reklama. 
    • Skaitmeninė reklama lauko ekranuose daro vidutiniškai 63% didesnį poveikį nei statinė reklama.
    •  Lauko reklama padaro poveikį vos per vieną ar dvi sekundes.
    • Lauko reklamos prekės ženklo žinutės, keliančios emocines reakcijas, užkoduojamos ilgalaikėje atmintyje.

     

    Skaitmeninės lauko reklamos populiarumo priežastys

    Paveikumas

    Vis daugiau reklamdavių pasaulyje bei Europoje susiduria su mažėjančiu tradicinės televizijos žiūrėjimu ir reklamų blokavimu išmaniuosiuose įrenginiuose, o lauko reklama sudaro galimybes pasiekti žmones jų mobilumo centre.  Jungtinis „JCDecaux UK“, „Clear Channel“ ir „Posterscope“ atliktas tyrimas (2020) parodė, kad lauko kampanijų klipai ir turinio aktualumas padidina žmonių smegenų reakciją, reklamos atsiminimą, prekės ženklo kūrybiškumo vertinimą ir pardavimų aktyvaciją.

    Skaitmeninio tinklo pranašumai

    • Didesnis prekės ženklo įsiminimas ir žinomumas.
    • Galimybė vykdyti aktyvacija pagrįstas kampanijas.
    • Video turinį galima dinamiškai atnaujinti, suasmeninant žinutes.
    • Galimybė susieti reklamas su realaus laiko įvykiais.
    • Inovatyvūs būdai nukreipti vartotojus į norimą kanalą, sujungti fizinį ir skaitmeninį pasaulius.

    Skaitmeninių ekranų galimybės

    Populiarėjanti lauko reklamos tendencija – dinaminis turinys.  Skaitmeniniai ekranai leidžia transliuoti reklamą išnaudojant kontekstą, adaptuojant turinį pagal laiką, oro sąlygas, svarbius įvykius. Konteksto išnaudojimas jums reiškia didesnį reklamos peržiūrų skaičių, geresnį prekės ženklo prisiminimą ir pardavimų aktyvaciją.

    Skaitmeninė lauko reklama leidžia realiu laiku rodyti prekių likutį už specialią akcijos kainą, gyvai transliuoti socialinių tinklų turinį ar realius įvykius, pavyzdžiui, rungtynių rezultatus. Galite rodyti trumpus vaizdo įrašus, kurti interaktyvias patirtis arba suasmeninti reklaminę žinutę pagal aktualius įvykius – vykstančius renginius, eismo sąlygas ar kelionių kryptis. Vienas populiariausių pavyzdžių yra oro konteksto panaudojimas – pavyzdžiui, lyjant galima rodyti lietpalčių reklamą, o saulei šviečiant reklamuoti vasarines sukneles. 

    Tvarumo aspektai

    Skaitmeninėse vitrinose nenaudojami popieriniai plakatai, o norint pakeisti reklamą nereikia prie statinių važiuoti – taupomi resursai. Pasitelkiant išmaniąsias technologijas, lauko ekranai prisitaiko prie aplinkos sąlygų realiuoju laiku ir reguliuoja apšvietimo lygį, tamsiu metu sumažindami elektros sunaudojimą. „JCDecaux “ lauko ekranai Lietuvoje naudoja tik energiją gaunamą iš atsinaujinančių išteklių.

    Kas svarbu planuojant lauko reklamą?

    Skaitmeninė lauko reklama išties mėgstama prekių ženklų. Tačiau kad reklamos kampanija būtų sėkminga, vartotojas turi pastebėti jūsų reklamą kelis kartus, tad itin svarbu užtikrinti pamatymų dažnį. Todėl mes rekomenduojame platų padengimą jums aktualioje geografijoje ir formatų įvairovę, nes kiekvienas jų turi savų pranašumų. 

    • Kampanijos tikslas. Kokie reklaminės kampanijos tikslai? Kur norite nukreipti susidomėjusius reklama?
    • Auditorija. Kas jūsų potencialūs klientai ir kur jie dažniausiai lankosi?
    • Lokacija.  Galbūt jums reikalinga plačiaformatė iškaba judriose gatvėse vairuojančiai auditorijai, o galbūt norite pasiekti pėsčiuosius, migruojančius miesto centre? 
    • Laikas. Galbūt jūsų prekės ar paslaugos vartojamas siejamas su sezoniškumu,  ar susijęs su tam tikromis progomis, įvykiais, renginiais mieste?  

    Published in Lietuvos, Tarptautinės, Plėtros