Norime pasidalinti šios kampanijos sėkme. Pirma, nustatytas problemos mastas, 8 iš 10 žmonių buvo susidūrę su situacija, kai piktinantis žmogaus elgesiu jis vadinamas žargonu daunas, nors jis ir neturi Dauno sindromo. Net 71% respondentų pastebėjo "Aš ne daunas, aš - žmogus" lauko reklamą. Tai galėjo lemti ne tik aiškus, ryškus maketas, bet ir stipri, priverčianti susimąstyti žinutė. Tyrimu taip pat nustatyta, jog socialinė reklama lauke nepaliko abejingų bei privertė susimąstyti apie socialines problemas, padėjo keisti tiek žmonių nuostatas, tiek elgesį.

Kviečiame sužinoti daugiau apie šią socialinę kampaniją tyrimo rezultatų santraukoje kurią galite parsisiųsti čia. Susidomėjus ar turint klausimų, prašome kreiptis į Jūsų projektų vadovą.