Pirmą kartą Lietuvoje tinklas suplanuotas remiantis „Outdoor Impact" programos duomenimis bei įžvalgomis. Reklamos statiniai garantuoja aukštus pasiekiamumo rezultatus, nes jie pastatyti būtent taip, kad atitiktų vairuotojų ar pėsčiųjų žvilgsnių trajektoriją. Naujas reklamos tinklas yra apšviestas, o vitrinose įrengtas „scroller" mechanizmas, papildomai patraukia pėsčiųjų ir vairuotojų dėmesį. 200 naujų reklamos plokštumų įrengta centrinėse ir srautingose gatvėse bei prie didžiausių Kauno prekybos centrų („Akropolis", „Molas", „Savas"). Šios pozicijos leidžia kurti klientų poreikius atitinkančias reklamos kampanijas - tiek orientuotas į pardavimų skatinimą, tiek į įvaizdžio stiprinimą. Naujas „JCDecaux" reklamos tinklas Kaune pasižymi efektyvumu, yra išskirtinis ir dinamiškas. Rezervacijos priimamos jau dabar!