Menu
  • En-Lt
„JCDecaux”, „Clear Channel”, „Global” ir „Posterscope” atliko jungtinį tyrimą „The Point of Search“ apie paieškų išmaniuosiuose įrenginiuose elgseną.

Tyrime, kuris apėmė 3 etapus, dalyvavo 1 100 Didžiosios Britanijos vartotojų, kurių amžius 18-55 metai. Tyrimo metu fiksuota žmonių paieškų mobiliajame elgsena per 7 dienas, apskaityta apie 10 000 individualių paieškų.  Tyrimas atskleidė, kad paieškos mobiliuosiuose, atliktos ne namuose, yra įvairesnės, apima daugiau poreikių ir lemia daugiau veiksmų.

Tyrimo išvados

Tyrimas parodė, kad žmonės ieško daugiau ir per įvairesnes kategorijas, būdami ne namuose.

  • 58 % vartotojų, kurie praleidžia daugiau laiko ne namų aplinkoje, atlieka daugiau paieškų per didesnį kiekį kategorijų.
  • 38 % daugiau paieškų, atliktų ne namų aplinkoje, lemia pirkimą, lyginant su namų aplinkoje atliktomis paieškomis mobiliuosiuose.
  • Aplinkos veiksniai, skatinantys paieškas, yra šie: įkvėpimas, pojūčiai, patirtys ir vietos poreikiai. 62 % vartotojų teigia, kad lauko reklamos vizualai su vietos kontekstu paskatina juos ieškoti, atitinkamai 57 % kaip trigerį įvardino dienos laiko ir oro kontekstą.

 

Kaip lauko reklama skatina paieškas?
Kodėl, kur ir ko žmonės ieško?

Tyrimas parodė, kad vartotojų paieškų elgsena susieta su jų poreikiais. Paieškų tipologijos atspindi žmonių poreikių būsenas. Tyrimas nustatė, kad šios paieškų kategorijos buvo populiariausios:

  • 62 % „veikti“ paieškos, pvz. maisto ir gėrimų, buities prekių paieškos;
  • 57 % „suprasti“ paieškos, pvz. finansinės paieškos;
  • 34 % „atrasti save / tobulėti“ paieškos, pvz. karjeros paieškos.

Jos tiesiogiai siejasi su Maslow poreikių piramidės poreikiais (atkreipkite dėmesį į spalvinę gamą paveikslėlyje žemiau).

Paieškoms ne namuose būdinga
  • Poreikių spektras – mobilios paieškos ne namuose apima daugiau poreikių: +37% „patirti" paieškų, +70% „priklausyti" paieškų, +40% „atrasti save / tobulėti" paieškų.
  • Laiko tarpas – paieškos ne namų aplinkoje pasiskirsto per platesnį laiko tarpą. 8 iš 10-ies paieškų vyksta išvykus iš namų nuo ryto iki 7 val. vakaro.
  • Įtakos veiksniai – ne namų lokacijose mobilios paieškos paskatinamos papildomų trigerių, daugiausia paremtų lokacija (39%), pojūčiais ir pokalbiais (20%) ir susijusių su atliekama veikla (18%).

Published in Tarptautinės